Minikkalp04 Ben boş gebelikten kürtaj oldum sonrasında reglim 45. Gün geldi 2.reglimi oldum bitti halen bekliyorum gebe kalamadim
Booksandcats Ben kürtaj olmadım kendiliğinden düşüğüm olmuştu 1.5 ay sonra regl oldum doktorum en az 2 ay bekle 2 kere regl ol rahmin kendini toparlasın ondan sonra hamile kalabilirsin demişti.
Bir_nazenin01 Ay bende kürtaj oldum 2 ay önce ama düzensizlik var ya ilk adetimi 23. Gün oldum 10 gün sürdü ama ikinci adetşm 17 gün sonra geldi bugün 12. Gün hala ara ara kanama geliyo 🥲