BirAskMasali1323 uzak durun onlardan mesaj aytığınızda o daire satıldı ama başka var diyip sizi başka dairelere yönlendiriyolar yada dükkanlara vs ben ofislerine bile gittim ısrarla soedum bişey var içinde niye bu kadar ucuz diye konuştuğum kişiyle hemşeri çıkınca açık açık anlattı ev sahibi sen gözğküyosun ama satın aldığın kişi istediğine kiralıyor ve genelde günlük kiraya veriyormuş içerde uyuşturucu içseler yada cinayet işlense ev senin üstüne senden sorulacak adam evin tapusunun üzerinde ad soyadı satıyor resmen aylık 7 bin kira garantisi vardı hatta geçen sene ama adam zaten evden ayda 20 binden fazla kaldırıyormuş böylelikle hem cebine senden aldığı parayı atıp daha fazla bina dikiyor hem üzerinden sorumluluğu atıyor hemde sırtından para kazanıyor bu olayı ben geçen yaz yaşadım bu arada