prens_prenses_annesi Kizlar 11 haftalikken cinsiyet belli olurmu yarin kontrolum var 11+1olucaz benimle ayni haftada olanlar durumlar nasil gobisler ciktimi bu arada benim 2. Gebeligim 🙈♥️🙂
Sumisali_ prens_prenses_annesi özele gidiyorsanız görebilen söyleyen doktorlar oluyor ama yine de yanılma payı olabilir haftanız erken çünkü.
ssevilmommy prens_prenses_annesi 11+2 yim salı günü ikili taramam var ama görebilcegini sanmıyorum küçük daha
qusel prens_prenses_annesi kızıma hamileyken ikilide asista. Erkek gibi dedi Dr kızdı henüz erken öyle belli olmaz ben bile söylemem dedj.neyse sonra 17 de kız oldugunu öğrenmiştim
Sakineoncu prens_prenses_annesi özel hastaneler 12. Haftadan sonra söylüyor ama kesinleşmesi 20.haftayi buluyor