Btlbet Hastaneden yeni geldim göğsümün ortasına nasıl agrı acı girdi.doktoruma haber verdim nts soktu kan idrar aldı sorun yok dedi.sadece crp 19 dedi antibiyotik vemek istemedim dedi hemen.ama nasıl agrı yaptı korktum kalp krizi gecırıyorum die