Bir_nazenin01 Kızlar 2 ay önce kürtaj oldum ilk adetimi 23. Günde oldum ve 10 gün sürdü bitti 2. Adetimi 17 gün sonra oldum ve bugün 12. Gün hala ara ara kanama geliyor sebebi nedir sizce kafayı yicem
E_Duha Bir_nazenin01 kürtajdan sonra doktor kontrolune gittinz mi herhangi bi sorun varmı yok mu diye ben gitmiştim regl düzeni biraz bozuluyor evet ama 3 aya normale döner rahimde yumurtalıklarda..
E_Duha Bir_nazenin01 o zaman korkmayın ilaçlarınızda kullanıyorsanız enfksyonuda önler düzene girer yakın zamanda