serapersoy_ Kızlar bakar mısınız kaç haftalık olduğu değerlerden anlaşıyor mu acaba bilgisi olan yazabilir mi lütfen
serapersoy_ sutlukahve_ teşekkür ediyorum peki başlangıçtan mı hesaplanıyor bitiş tarihinden miydi 2. Olmasına rağmen unutmuşum :))
serapersoy_ sutlukahve_ evet vardı sabahlarım bulantım ve göğüslerim de hassasiyet çok fazlaydı 5 gün gecikmeyle testte çıktı bu gün de acilde kan verdim
sutlukahve_ serapersoy_ bende yarın test yapcam gecikmem var 1 haftadır göğüs hassasiyeti var bugün sabah da nedensizce başım döndü
serapersoy_ Yazmelegi_ ama ben çarşamba günü test yapmıştım pozitif çıktı ondan önce ki hafta yaptığım zaman negatif çıktı acaba geç döllenme vs mi oldu