ayanarta1 Ben park yatak tercih ettim anne yanı beşikler pek kullanışlı gelmedi bana açıkçası o yüzden tercih etmedim bebekler çok çabuk büyüyorlar anne yanı beşiklerin ölçüsü de küçük oluyor.Ahşap olan anne yanı beşikler de var onlar büyük oluyor ama biraz hantal olduğunu düşünüyorum yer değişikliği vs gibi. Park yataklar hem hafif oluyor hemde odadan odaya taşınabiliyor kolaylıkla yer de kaplamıyor benek büyüdükten sonra kapı arkası baza altı gibi yerlere kolaylıkla giriyor.🥰 Ailemde başka şehirde yaşıyor ailemin yanına gittiğimde bile park yatağı kolaylıkla götürebilirim bebeğim yatak yoksunluğu yaşamaz yerini yadırgamaz diye düşündüm 🫣Ben bu şekilde düşündüğüm için park tercih ettim yine de tercih sizin tabi 😇🙏🏻