Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim kamuda memurum bi eğitim var gitmemiz zorunlu şehir dışında ve ben gitmek istemiyorum. Seyahat yasağı 32. Haftadan itibaren başlıyor. Otobüsle 19 saat yolculuk yapamam uçaktan da ben korkuyorum.( ben Şırnaktayım eğitim Ankara’da)Ne yapabilirim fikri olan var mı