Kbrarsln 34. Haftadayım ilk haftamdan beri o ıslaklık geçmedi hala enfeksiyon falan da yok doktor takip de ediyo normal diyo iç çamaşırını sürekli değiştirip kuru tutacaksın hepsi bu 9 ay boyunca ped kullanmam derken deli gibi günlük ped stoklar oldum herkes zararlı vs diyor ama kullanmadan da olmuyor insan dk başı çamaşır değiştiremiyor tavsiyem kotex 👍🏼