Kızlar biraz uzun olacak ama okursanız sevinirim. 7 aylık hamileyim Allah izin verirse 2 ay sonra çocuğumuz olacak. En üst katta oturuyoruz. Biliyosunuz ki günümüzde evdeki sesler hep ic ice. Ev kendi evimiz. Aşağıda 3 çocuklu bir aile oturuyor çocuk sesleri, adamın türkü söyleme sesi hepsi evimizin içinde ama biz herkesin kendi özel alanı diyerek normal karşıladık ses etmedik. Evine çok misafir gelen biri değilim. Ayda 1.2 belki onda da çoluk çocuk ses yapabiliyor. Yine boyle bir gunde alt komsumuz kendisine bakmadan bizi yöneticiye şikayet etmiş ses yapıyorlar diye. İnsanlar neden böyle arkadaşlar. Biz anlayış gösterip ses çıkarmıyoruz ama onlar bizim ilk sesimizde şikayet ediyorlar. Bir kere bile sesimizi cikartmadik onlara karşı hatta cinsiyet partimizde yukari artık neyle.vurdular bilmiyorum sessiz olalım diye tavana vurdular o kadar insanın içinde biz utandık yinede bisey demedik. Kendileri 8 bucukta supurge çalıştırır, gece 1 de türkü söyler ama sadece bizim en küçük sesimizi.gurultu bilir. Biz komşuya napalm bir akıl verin eşim fevri davranıyor biraz 2 ay sonra bebek olduğunda geceleride ağlayacak ne olacak o zaman diyor haklı olarak. Bende tedirginim bu konuda ben bebeğim her ağladığında ses oluyo diye tedirgin mi olacağım. Düşündükçe stres oluyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.