Yaren3311 Aaa galiba pozitif çünki bende her iki evladımda böyle öğrendim adetime 1 gün kala erken gebelik testi yapmıştım ablam sağlık personeli kuruma çizgisidir pozitif değildir demişti ama bende böyle öğrendim bence kan vermeye gidebilirsiniz hayırlı uğurlu olsun ☺️