Blassdag Merhabalar hamişler sizlere bir sorum olucak doğum raporunu 37.Hafta da aldıktan sonra örnek veriyorum 38 haftada doğum gerçekleşti. Bu doğum öncesi olan 8 haftalık rapor hakkı bitmiş olup doğumdan sonraki 8 haftalık rapor mı başlıyor bu konuda bilgisi olan varmı
tgbmerve Blassdag 32 den sonra çalışabilir aldıysanız , 37 de çalışamaz alıyorsunuz bende öyle yapiyorum şuan, üzerine 37. Haftadan sonra 16 hafta sayacaksiniz izniniz böyle, ister38-39-40 ta doğum yapın
MrveNhrCglr Hayır doğum sonrasına ekleniyor kalan izinler. 2. Gebeliğim 32 çalışırımı aldım, 37 de çalışamaz başlayacak ama 38 yada 39 sezeryan olacağım kalan izinler sonraya eklenecek.