Rhmbrk ben hamileliğimin başından beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum 37 haftaligiz hic catlagim olmadi biraz genetik bir durum eger gebelik haftanız erken ise hindistan cevizi yagi ile başlayıp 32 33 'den sonra lierac çatlak kremi kullanabilirsin...