Drn2623 25+4 haftalık gebeyim saçlarımı gebelikten önce sürekli boyardım gebeyken hiç boyamadım ama şuan boyamak istiyorum boyayan oldu mu yada zararlı mı. Araştırdığım zaman hiç bir zararı yok diyorlar ama yardımcı olursanız çok sevinirim
1anne2bebe Drn2623 kuaför olarak yazıyorum. Saç derisine inilmediği oreal kullanılmadığı sürece boyaya bilirsiniz. Komple yaptırmak isterseniz doğal boya kullanmanızda fayda var.
Limonlukekkk Drn2623 kaynımın düğünü var organik boya aldım amonyaksız kendım boyayacağım birçok kadın doğum doktoru müsade edıyor
Canimoglumee Benim kuzenimin bebeğini sanırım bu yuzden kaybetmişti. Yani öyle duymuştum sonradan konusmalardan. Doğru mu bilmem ama boyatma lütfen. Saç derisinden direkt kana karışıyor. Ben her şeyimi bitkisel kullanıyorum hamileyken. Benim fikrim bu yönde
Drn2623 Canimoglumee çok üzücü bir durum , araştırmalarım sonucu ve gördüklerime dayanarak boyayanlar sorun olmuyor demiş umarım öyledir