Neva_aydn orkidemm_ işte adet olamıyorum sıkıntı o leke leke geliyor o kadar bekarkende hep söküleyim diye içerdim sokulurdum de sadece 10 gün kullanicam
elif_akyuZ-1 Tuqu Tuqu banada klomen hap verdi beş gün kullan 3 gün sonra gel dedi yumurtaliklarima baktı bir tanesi gelişmiş o gün hemen iğne oldum Tuqu
Neva_aydn orkidemm_ canım cuma günü iki gün önce gittim hastaneye yumurtam catlamamisti Çarşamba çatlaması lazımdı çatlamadi
elif_akyuZ-1 Tufu malesef tutmadı ama ondan bir ay sonra hamile olduğumu ogrendim şuan 20 haftalık olduk çok şükür kafadan silmek gerekiyor piskolojik başka doktora gittik kafanıza takip birbirinizi yormayın dedi çok şükür oldu .
Tuqu Tufu inşallah tutmuştur, bende yarın gidicem bakalım. İnşallah hepimiz kısa zamanda mutlu haberler alırız
Tuqu Yeldabanu çatlatma iğnesi vurmadı, yumurta iyi büyümüş dedi ama 2-3 gündür kasığımda epey sancım var normalmi
elif_akyuZ-1 0127ryhn hayır artık ümidimi kesmiştim beklemiyorduk ugrasmiyorduk yani derken supriz oldu