Aliye35 Dün gece hiç bir şeyim yoktu . Sabah kalktığımda boğazım şiş ve sol dudağımda uçuk gibi bir şey vardı. Ne kullanabilirim. Yaşayan var mı? Sabah 6 ya kadar hiç uyuyamadim
Gulsahgunhan Aliye35 evet yaşadım 37. Haftamda oldu bnmde akşam yattım hiç bir şey yoktu sabah bağdemciklerim şişmiş gibi uyandım 2 gün sürdü kendi kendine geçti
Eceliza3434 Aliye35 böyle gargara yapar gibi yap hızlı içme antiseptik işlemi var adaçayının benim kronik faranjitim var normalde hep içerim iyi gelir
Gulsahgunhan Aliye35 38 deyim cok zorlanıyorum hrgün kusma yaşıyorum ağrılarım var nefes alamıyorum napıcam bilmiyorum 🤷♀️
Aliye35 Gulsahgunhan Kıyamam ya. Hamileliğin başı nasıl geçerse sonu öyle geçirmiş. Valla ben de ayaklarım tutmuyor. Sürekli temizliğe sariyorum. Şimdi perdeleri attım makinaya zaten gece uyuyamıyorum dedim bari iş yapıyım.