Hilalll0998 Şu an 35 haftalik hamileyim Göbek deliğimde acı var ayağa kalktığımda da batma hissi oluyor Benimle aynı sorunu yaşayan var mi acaba
Hilal2901 Hilalll0998 basıdan kaynaklı olabiliyormus sıvı akıntı veya şişme olursa doktoruna söyle ozaman fıtıktan şüpheleniyorlar