kizannesi16_ Kızlar özellerde yılbaşı zammından sonra birde 6. Ay zammı geliyormuş ben jimere gidiyorum yılbaşımdan sonra 25 bin oldu doğum ücreti . Hazıranda 2. Bir zam gelecek diyorlar sizin gittiğiniz hastanelerdede bu şekildemi ?
G270498 Bende Jimer Nuray sözleriyle gidiyorum 25 bin dediler.Fiyat değişikliği bence yeni gebelik takibini başlatanlar içindir sonuçta fiyatı öğrenip ona göre devam ediyoruz doktorla.Size hastane yönetimi mi değişeceğini söyledi kizannesi16_
Ranip-pinar kizannesi16_ bende nuray hanım a gidiyorum. Bu güncel fiyat mı ben henüz fiyat konuşmadım da
kizannesi16_ Lilamavi doktorun uzmanlık alanına göre değişiyor demekkş sizin Prof ise onların fiyatları fazla
Aysegulbayrak 1cocuk1bebek Bende nagihana gidiyorum ama daha doğum için konuşmadık kasımda olucak doğumum şimdi fiyat konuşsam olur mu ki
emel16 Eftelya_16 kaçıncı haftadasınız şuan acaba? Ne zamandır gidiyorsunuz Elif hanıma memnun musunuz
kizannesi16_ G270498 evet danışmaya sordum suan değişmedi ama haziranda güncelleme gelebilir dediler. 25 Te sabıtlemek istedim doğumdan önce . Sabitlemiyorlarmış. Zamma göre ödeme alacaklar yani bizim içinde zam geçerliymiş