Nur92 kilolu gebe kalmak kesin gebelik şekeri olacak demek değil. Genelde doktorlar daha riskli grupta görüyor ama benim iki gebeliğimde de kiloya rağmen çıkmadı. Hatta hep alt sınırda şekerim. İlkinde 95, ikincide 81le falan hamile kaldım… kilo alımı olarak da ilkinde 23 kg aldım. Şu an 34 haftalığım, 18 kg aldım.
Sizin ağız kuruluğu belki hamilelikten dolayı gece fazla sıcakladığınız içindir, belki vücudunuz susuzdur. Eğer doktorunuzla paylaşırsanız belki daha erken yapılabilir şeker yükleme. Ya da en azından açlık-tokluk şekeri bakarak fikir edinebilirler.
Belki ev tipi ölçüm cihazı alıp takip etmenizi isteyebilir. Ben de tansiyon aleti aldım mesela, çok şükür normal gidiyor ama en azından ölçüp de yüksek olmadığını görünce içim rahat ediyor.