Kızlar merhaba adetim 3 gün gecikti yaklasik 10 gundur acayip kasık agrim var ama ne gelen var ne giden ustelik adet olmadan akıntım başlardı o da yok 3 gün önce test yaptim negatifti adet gunu test yapip negatif ciktiktan sonra 1 hafta sonra pozitif gören var mı?