Esrass21 Ilk oglum 38+5 de dogdu simdi ikinci kizim olucqk sizce erkenmi olur gecmi kiz bebekler erken gelir diyorlar qma bilemeiyorum sizdende tahmin alamk istedim 😃 birde gecensene d9gum yaptim ogluma bu senede kizim olucak iki dogum ust uste yani
Dygudamla81 Esrass21 valla kız erken gelir diyolar ama ben inanmıyorum benim kızım 39+1 de doğdu mesela arkadaşımın iki oğluda erken doğdu 😂
Uzgnsrt Benim kızım 9 ay 11. Gün doğdu bunun cinsiyetle alakası yok bence canları ne zaman sıkılırsa o zaman geliyorlar 😂😂
Seyma-10 Sezeryan olucagı için zaten erken alınıyor benim bebeğim de 10 aylık 30 haftalık hamileyim doktorum iki doğum arası kısa olduğu için çok geçe bırakamam dikişlerimin yaraların çok taze zarar göre bilir dedi 37 en geç 38 de alırım demişti
Esrass21 Seyma-10 bende normal dogum yaptim acikcasi nasil olur bilemiyorum bunuda normal yqpmak istiyorum amq korkuyorum