40+4 yim kızlar 2. Dogumum sancı yok su gelmiyor. Beklemek stres yapıyor doktor salı gününe kadar süre verdi suni sancı için suyu mu beklemeliyim sizce yoksa kendileri mı patlatsin. Su gelmeden verilen suni sancı Sezeryan olma ihtimali olur diye endişeliyim. Ne önerirsiniz su gelmesinicin ne yapılmalı