Hati benim yengem ilkini 8 saat suni sancı ala ala zorla doğrdu 6 ay sonda tekrar hamile kaldı evde sancısı gelip 1 saatte Doğum yaptı ama ben bunu tamamen harekete bağlıyorum ilkinde sadece yattı ikincide bebeği de küçük olduğu için devamlı hareket halindeydi resmen oturmuyordu bile ve benim ilk doğumumda hastaneye sancısız gittiğimde 6 cm açılmam vardı bence sadece hareket önemli