Bidemet ilk gebeliğimde oldu ama benim lekenlenme değil baya adet kanaması gibi oldu iki üç ped dolmuştu 10 gün yatış verildi iğne ve Protestan kullandım daha sonraki aylarda yukarı çıktı normal doğum yaptım hatta, bol bol dinlenin ağır kaldırmayın ve ani haraketlerden kaçının geçmiş olsun 🌸