Aslisko 25+4 . Haftadayız Sanki vajinanın iç kısmında içeriden tekmeleme gibi bi his oluyor karnıma tekme atılıyor gibi ama alt kısımda hissediyorum. Ağır mı kaldırdım bir şey mi olur diye endişeleniyorum böyle hisseden var mı
Yasminnnnn Aslisko 25+1 bende öyle hissediyorum tekmeleri yarın doktor randevum var sorcam normal mi diye
Zelihapinar Aslisko ben doktoruma sordum çok normal ayakları rahme doğru olduğu için oraya tekme atıyormuş ☺️
Miniktosbaa Aslisko bende hep öyle yaşadım canım anlattığın gibi doktorum bebek aşağıda ondan öyle demişti
Yasminnnnn Aslisko Canım ben doktra sordum hareketlerini bu haftalarda normal dedi ilerleyen haftalarda daha net bir şekilde yukarlarda hissedersin dedi özellikle 7 aydan sonra