Melliisaa 33+4 olduk kızlar cuma günü aile hekimine decavit ilacım bitmişti yazdırmaya gittim d vitamini damla yazıcam onu kullan decaviti bırak dedi yazmadı siz hangi vitaminleri kullanıyorsunuz şuan sadece feramat kaldı bende onu kullanıyorum