minikkcivcivv Kızlar merhaba, 8 haftalık hamileyim, bütün gün mide bulantısı kusma kendimi toparlayamadım prillam hiç fayda etmiyor siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz acaba?
Sizdenbirii1 minikkcivcivv bende senın gibiyim prilam verdi ama yok yani işe yaramıyor sanki siz prilamı gece mi içiyorsunuz gündüz mü
Naznaz538 minikkcivcivv bebeğim 18+4 deyim hala mide bulantısından bişi yiyemiyorum prilamdan günde 2 tane alsanız düzelir belki salatalık domates tuzla ye çubuk kraker de yatıştırıyor mide bulantın azaldığında yersin belki biraz
GuzelMelegimm minikkcivcivv 4 taneye kadar içebilirsiniz. 2 akşam 1 sabah 1 öğle şeklinde. Ama aç karnına olacak ona dikkat edin. 31 haftalıgım hala içiyorum.
NGold minikkcivcivv malesef hiçbir şey işe yaramıyor ben baya uzun bir süre çektim sonra birden kesildi
minikkcivcivv Sizdenbirii1 gündüz içiyordumm 1 adet ama o zaman 2 adete çıkarayım gece yatmadan birde öyle deneyimm 😕😕
Begosse Bende de bulantı var. Prilamı gece yatarken iki adet aç karnına alın. Ertesi gün hala devam ederse sabah bir tane daha aç alın. Bazı günler hiç etki etmiyor ama bazı günler eski halim gibi oluyorum.buarada eczacıyım kafama göre söylemıyorum
minikkcivcivv GuzelMelegimm tok karnına almıştım direk istifra ettiriyor aç karna deniyim 2 adet olacak şekilde bu sefer etkili olur inşallah teşekkür ederimm bilgi için🙏🏻🙏🏻
minikkcivcivv NGold 2 adet birden içeyim aç karna bu sefer iyi gelir inşallah yoksa bütün gün mide bulantısından ayakta duramıyorum cok kötü gerçekten😕😕
NGold minikkcivcivv içtiğiniz saatleri değiştirmeyi deneyin gece yatarken sabah kalkınca falan ben baya en işe yarayanı değiştire değiştire bulmustum ama nasıl bir bulantıyaa hiçbir şey fayda etmiyor zencefil kaynatıp içiyordum bide