Ebruyi Kızlar bana en iyi marka ve kaç gün önce test yapmalıyım bir yazabilir misiniz reglime 6 gün kaldı 25 mayıs olarak yazıyor
Ebruebos Ebruyi canım yumurtlama gününü biliyorsan ona göre hesapla yap. Benim erken oluyor yumurtlama günüm ilk gebeliğimi 4 gün önce öğrenmiştim beta 48 di.
Ebruyi Ebruebos direkt kan mı vermeye gittin peki ben yumurtlama dönemimi cok anlıyamıyorum ama uygulamada 12 yazıyor
Nehir-Poyraz Ebruyi predictor early en iyisi pahalı ama yinede en net o beş gün kala bile gösteriyor ama bence adetini bekle
Hulo2105 Ebruyi ben trendyoldan almıştım 5 li ucuzdu ama daha ilkinde hamile olduğumu öğrendim kaldı elimde😂 vardır eczanelerde de
Ebruebos Ebruyi canım ben ovülasyonla takip ediyorum çatlama olunca 12 gün falan bekliyorsun sonra belli oluyor diyorlar. Sabah test yaptım silik çıktı kan vermeye gittim hemen .