MomyAsli_ Kızlar sabah idrarımı yaparken yanma hissettim şişlik kaşıntı da var. gebelikten önce mantar geçirdiğim için bunun o olduğunu tahmin ediyorum doktoruma yazdım travogen krem önerdi kullanan oldu mı aranızda