Kubra9696 Bugün adet gecikmemin 6 günü betam 620 sabahtan sol kasık üstü karnım ağrıyordu akşama doğru leke geldi ve ben acile gittim ultrasonda 2 küçük kese vardı ve doktor beta vereceğimi söyledi bu kadar düşük değerle kese gören varmı kızlar? Ve kahverengi kanamam başladı progestan içmeye başladım. Sizce sağlıksızmı olur?
nur0209 Kubra9696 Benim adetim 4 gün gecikmisti. Doktora gittigimde direkt ultrasonda bakti, beta hcg istemedi. Ultrasondaki kese çok küçüktü, doktorum 4 haftalik demisti ve bir hafta sonra tekrar ultrasona bakmak istemisti. Tekrar gittigimde de normaldi
Kubra9696 Bihterrr Acile gittim önce bende sizin gibi düşündüm dedim belki kisti kese falan sandı sonra özel doktora gittim o hiç 2 kese ikiz olabilir dedi şaştım kaldım
nur0209 Kubra9696 Benden gebelik belirtisi olarak kan istememisti doktorum. Ultrasonda keseyi görünce gebelik oldugunu söyleyip sağlık ocagina hamilelik kaydi yaptırıp kan tahlili vermemi söylemişti. Saglik ocagindaki doktorum tam kan hemogram, vitamin testi felan bir çok değere bakmak istedi ama onda da beta hcg degeri yoktu.
RavenV Kubra9696 Beta değeri herkes için farklı değerle başlar. Önemli olan düzenli artış olmasıdır. Bir sürü yorum görüyorum yok 1500 üstü 2000 üstü kimi diyor 3000 üstü. Ben 8000 betayla kese göremedim. 15000 iken gördüm. Beni de korkuttular görülmesi lazımdı diye. Başkaları ile kıyaslamayın kendinizi herkesin ki farklı ilerler. Doktor gördüm dediyse yalan söyleyecek değil. Zaten tekrar kontrol muayenesine gideceksiniz içiniz rahat etsin diye beta da verin.
Kubra9696 RavenV Doktor gördü ama oda şaşırdı bakalım dediniz gibi herkesinki farklı oluyor hayırlısı olsun sağol canım
Zseda RavenV Bu değerlerle keseyi gorebilecegini söyleyen tip bilimi. Doktor. 3 binin altında karından goremeyiz 1500 le de anca vajinal gorunur diyor. Nereyi arastirirsaniz araştırın bu bilgi sabittir. Başınıza gelen şeyi herkesin beta değeri farklı ilerler farklı değerle kese gorunur şeklinde yorum yapamazsınız. Bu geç döllenme ya da erken döllenme olayı disinda konuşuyorum evet ancak bu herkeste farklı olabiliyor. Sizin durumunuz ya da doktorunuz farklı bir olayı vardır açıklaması vardır.
payidar Sizin betanız en son 60 bin küsür çıkmamış mıydı ? Şimdi nasıl böyle az oluyor. Konunuza hakim değilim sadece isminiz ve betanız çok yüksekti diye aklımda kalmış. Gününüz geçmeden 8 bin ile öğrenmiştiniz gebeliği ? Bu değerle kese vajinal mi göründü ? İki kese denilen kanama alanı olabilir mi ?
payidar Kubra9696 Zaten betaya göre ikiz belli olmuyormuş. Bu değerle kese görmeniz 🧿 Maşallah sağlıkla kavuşun 🌸
Kubra9696 Booksandcats Gerçektenmi bi umut oldunuz bana peki sizde benim gibi şaşırdınız mı beta sonucta yüksek değilmiş
Booksandcats Kubra9696 ben ilk beta verdiğimde 227ydi sanırım bir sonrakine 700 civarlarında çıkmıştı doktor karnımdan göremedi hatta sağlıksız gebelik olabilir bu demişti boş gebelik ve dış gebelik arasında kararsız kalmıştı hatta dış gebelik mi değil mi onu anlayalım diye vajinal bakmıştı orda az bir şey görebilmiştik keseyi ilk kez 🫠 şaşırdım tabi haliyle öncesinde bir düşüğüm vardı doktor da sağlıksız olabilir diyince çok üzülmüştüm inşallah sizin de bebeğiniz sağlıklıdır 🙏🙏❤️