Kızlar 8 yıldır gitmediğim kalp doktoru kalmadı, hepsi de stresten dedi, en son 1,5 yıl önce kardiyolojiye gittim ekg da ritim bozukluğu çıktı eko çekti doktor onda Allah’a şükür kalbimde ne akışlarda ne de yapılarda hiç bir sorun yok tam dediğim gibi stresten kaynaklı holter bile takmamıza gerek yok dedi, 2 ay önce dahiliyeye gittim orda da eko çekilmesini istedim çekti ama hiç bişey çıkmadı, kalbimin hızlı atmasından bahsetmiyorum kuş gibi bi anda çırpınıyor 1-2 saniye sürüyor sonra normal atmaya devam ediyor. Başına gelen var mı?