Kızlar 40+3 teyim dün gece hastaneye gittim çatı muayenesinden sonra kanlı akıntı geldi muayeneden sonra gelebilir dediled doktorlar ama sabah oldu peçeteye her sildiğim de azar azar kanlı akıntı kahve akıntı geliyor böyle sümük gibi kanla karışık beyaz akıntı tarzı. Bu nişan mı hastanye gitmeli miyim küçük çocuğum var sürekli hastaneye gitmek de ıstemıyorum suyun gelirse kanaman olursa gel dediler ama peçeteye sildikçe geliyor ve ağrım sancım hiç yok