Turannnurr01 22+5 teyim idrarmı yoksa pembemsi akıntı mi anlamadım normal mi yaşayan varmi bebeğim haraket ediyor bi ağrım da yok
SrpYlmz Turannnurr01 peceteyle silince bişi geliyor mu ? Pembe yesil kırmızı bunlar normal olmuyor yani bı fotosu fln yok mu
Fatma_ecem4 Bende 24 haftaligim pembe dehilde çok koyu renkli sarı olduğunu fark ediyorum doktorunuza bı danışın bence