Deniz0103 merhaba bende 11 haftalık hamişim dün benimde sol kasigimda ağrı vardı dr.muayene günümdü doktorum magosit diye hap yazdı.ayakta kalma mümkün oldukça uzan dedi. sabah ve gün boyu ağrım yoktu şimdi sağ kasigimda ağrı var.kanama olmadığı takdirde sıkıntı yok büyük ihtimal yerleşme yada rahim büyüme ağrısı olabilir bide bebişler bu haftadan itibaren hızla büyüyecekmiş onun ağrısıda olabilir.Allahin izniyle sağlıklı sıhhatli kucagimiza alırız bebişlerimizi😊