annee_adaayii
Kasap sucuğu yedim sadece o da aile kasabımızdan alırız yıllardır, hazır paketli yemedim işlenmemiş olsa dahi içerisine bir sürü şey koyuyorlar raf ömrü uzasın diye kasaptan alıp pişirip yiyebilirsiniz ama abartmayın yine de doktorunuza danışın