Her devlet hastanesinde cihaz yok şehir ve doğum evinde var dediler bana 24 haftayı geçmesin diye de tembıh ettiler Konya dakı doktor gittim ama randevular o kadar dolu ki ben kliniğe gitmeyi düşünüyorum 1.800 tl bi fiyat verdi biri biraz daha bakıcam