xhbgns annee_adaayii Tabii ki olmaz henüz sizden beslenmeye tam olarak başlamadı zaten ayrıca her gebelikte sadece sol önerilmiyor genelde istediğiniz gibi yatabilirsiniz aksi durumda doktorunuz zaten sizi yönlendirir
SrpYlmz annee_adaayii suanlik sıkıntı olmaz bebek büyüyünce istesende rahat edemiyosun sırt üstü ben şuan 25+4 üm sirr üstü yatamiyorum
Mucizemses Şuan dilediğiniz gibi rahatça yatın 31 haftalığım istememde yatamıyorum bebek de yatırmıyor zaten sırt üstü olduğun an hiç durmuyor içerde sürekli sola yatmaktan tutuldum
Svl2109 annee_adaayii ben her türlü yatıyordum 20 haftadan sonra ağız üstü ve sırt üstü nefesimi kesiyor