elvangnc Hayırlı olsun sağlıkla kucağımiza alalım hepimiz inşallah :) Benimde yumurtlama 5 Mayıs’ti. Dün adet tarihiminden 2 gün geçti diye test yaptım değerim 44 çıktı. Yarın kan vereceğim. Cumartesi sabah gebelik testi çok silik çıkmıştı bugün yaptim daha net, beta artiyor diye düşünüyorum:)