Nesli46 Nergislyssa 39 hafta bende aynı evdede 2,5 yaş bebe var artık sabrım kalmadı uyku uyuyamıyorum hiç bi gece sırt ağrım var omuzlarımdan aşağı doğru 52 kilodan 70 e çıktım zaten kendimi taşıyamıyorum her gün dip köşe temizlik yapıyorum ama tık yok😄
Yaren3442 Nergislyssa 39+1 oldum gelesi yok oğlumu çoktan doğurmuştum bu nazlı çıktı sanırım . Ama dogmadikca ben strese giriyorum
Tumayy Nergislyssa bütün gece uyuyamıyorum artık sürekli şimdi sancılar başlıycak diye uyanıyorum sürekli 🙈
Nergislyssa Tumayy bende bende uyanıyorum sancım var mı yok diyorum geri dönerken uyanması bacak ağrısı pelvik kas ağrısı😂
Nergislyssa Nesli46 😂😂😂 ah kıyamam ya senin işin daha zor , ama yok gelen yok giden yok içerde hareketlerimizle gelmeyeceğimizi söylüyoruz zaten
Nesli46 Nergislyssa ben şunu fark ettim yani bendemi böyle bilmiyorum bütün gün temizlik yapıyorum oturuyorum ne ağrı ne bişey ama bir gün hiç temizlik yapmıyım sadece oturunca kasılma başlıyo ama ayakta durunca akşama kadar tık yok😅
ZeynepDuru17 Nergislyssa doğurdum ben ahahaha şom ağzımı açmadım ki daha acarsam 42 haftada doğum yaparsın bak 🤣🤣🤣