Lansinoh krem göğüsümde hiç edilmiyor ben mi çok sürüyorum acaba böyle krem emilmeden de üstümü giymek istemiyorum. Doğrusu nasıldır bunun?
Bir de göğüsümün kenarlarında kabarcıklar oluşuyor aslında tam veriyorum siyah kısmı ama ilk tuttuğunda bebek çok çok canım acıyor. Neden olabilir ?