Vallah canim bende ayni durumdaydım suan 11+3.
- Haftamda çok sancım oldu. Geceleri bildiğin uyuyamıyordum, gazımıda çıkartamıyorum. Bide kabızlık sorunu yaşıyorum maf etti beni..
Ben sütten uzak duruyorum süt beni rahatsız ediyor daha çok gaz sorunu yaşıyorum. Yemekten sonra yürüyüş yapıyorum ve bol bol su tüketiyorum..
Bende işe yarayan tek şey maden suyu oldu. 3 gün her akşam günde 1 tane maden suyu içtim ve şuan ½ haftadır çok rahatım. Doktorum ilk trimesterde çok normal dedi..