Kızlar selam bugün 20+1 olduk çok şükür ama çok şiddetli bel ağrısı ve kasık ağrısı var bende uzanıyorum geçmiyor doktorum ağır kaldırma dinlen demişti ama 16 aylık kızım var bazen mızmızlanınca kucak istiyor mecbur kaldırıyorum iş falan görünce yoruluyorum acaba ondanmı oluyor yoksa karnım büyüyor dikişleriminmi ağrısı.bilgisi olan yaza bilirmi acaba)