Gulayygg Merhaba 38+0 ım regl sancısı gibi kasık bölgesine ve karnıma sancı giriyor ilk hamilelik olduğu için emin olamıyorum normal midir
hepoyleolurzaten_ Merhaba.canım doğum sancısı aralıklarla gelmeli bildiğim kadarıyla yani dakika tut 5 dk düşüyorsa doğum sancısıdır benim tecrübem yok hiç sancı çekmedim ama olanlar yazar mutlaka
Gulayygg hepoyleolurzaten_ Çok teşekkür ederim biraz uzun sürdü diğer seferlere göre o yüzden korkuttu ama yalancı sancıymış