Kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bugün akşamüstü gidebildim hastaneye. Giremedim de buraya. Çok şükür herşey yolunda. Sancıya açılmama hepsine baktı doktor sağolsun. Akıntım varmış oda ağrıya sebep olurmuş. Önlem amaçlı ilaç verdi yine de 10 günde geçmezse gel tekrar dedi. Tekrar destek olan herkese içimi rahatlatan herkese teşekkür ederim. 🤲🏼💖