Biz 22 haftalık olduk. Ama ikiz olduğu için şimdiden zorlaştı uykuya dalmalarım. Bir de gece hangi pozisyonda uyursam sabah o şekilde uyanıyorum. Nasıl ağırlaştıysam uykuda dönemiyorum demek ki. Bu da üzerine yattığım tarafın şiddetli bir şekilde uyuşmasına sebep oluyor maalesef 🥹