Kızlar ilk trimester de dişim apse yapmıştı antibiyotik kullandım geçti korkumdan çektiremedim. Şimdi aynı yer yine ağrıyor sanırım apse yaptı yine enfeksiyon kaptı Allahım ya ağrıyor yine. Sanırım tekrar antibiyotik başlatacaklar sorum şu 2. Trimester dayım yine kadın doğum doktorunun onayıyla mı çekiyorlar yoksa haftam uyduğu için direkt gitsem çekerler mi? Bıktım usandım doğuma çıkartmaz bu beni bir değil iki diş bir de😭😭