Kızlar akıntı normal bir şey bunu hepimiz biliyoruz ama uzun süredir bildiğiniz tavuğu didiklersin de parça parça olur ya o şekilde akıntım oluyor. Bildiğiniz küçük et parçası gibi hafiffff bir sarımsı ama dışarıdan normal şekilde bakıldığı zaman krem renginde. Doktor randevuma 2 hafta var. Perinatoloji doktoruna muayene olmuştum geçtiğimiz pazartesi ve o an hiç aklıma gelmedi. Biraz önce de lavaboya girince gördüm. Netten baktım ama pek bir şey yazmıyor anlaşılacak şekilde. Sümüksü yapıda da, et parçası gibi de oluyor topaklanmis şekilde. Kötü bir durum mu bu durum? 28 haftalık olduk bugün. İkinci gebelik ama ilkinden pek bı şey hatırlayamıyorum…