Kızlar bebeğim bir buçuk yaşında memeden kesme kararı aldım. Bir anda olsun bitsin dedim bir gündür emzirmiyırum sadece 15 saniye emzirdim aşırı sızlayıp şişti zamanla geçer mi yoksa mastit olur muyum ? Siz nasıl atlattınız bu süreci bi yardım edin lütfen