bugün dolguluk dişimi yaptırmaya gittim 18 haftalık hamileyim, röntgen çekilemedi kırık dolguyu tedavi etti ve alt arka iki dişime dolgu yapıldı. en arka dişimin azıcık etinden kesti çürüğün ete kadar işlediğini temizleyebildiği kadar temizlediğini söyledi. Röntgen olmadığı için kanal tedavilik bir diş mi değil mi bilemedi. Her neyse. Güçlü bir anestezi yapıldı anestezinin etkisi 4-5 saat sonra geçince dünyam başıma yıkıldı. Ağrıdan geberiyorum. Geçmiyor parol içiyorum bana mısın demiyor napıcağımı bilmiyorum gecenin bu saati oldu uyuyamıyorum çocuğum var gidemiyorum bir acile. yarında pazar açık değil allah aşkına napayım ben gerçekten ölücem ağrısından