39+4 te kasılma sancı bekliyorum çok ufak oluyor iki üç gündür acaba artacakmı diyorum azalıp kalıyor . Daha önce Düşük yaptım suni sancıyla o sancıların aynısını mı beklemeliyim daha fazlasınımı sancıyı tanımamakta sıkıntı ne beklediğimi bilmiyorum ama gelse anlarsın diye duyuyorum hep . Herkesin süreci ve yaşadığı farklıysa nasıl başkasının yaşadığı gibi hissi beklemeliyim bilmiyorum ?